CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

2010. január 12., kedd

Kreatív Blogger Díj


Számomra már biztos, hogy jól kezdődik ez az év. Megkaptam gyöngyös életem első díját.

KÖSZÖNET a megtiszteltetésért Zsófinak.

Most 7 dologot kellene magmról felsorolni (hát nem könnyű):

Nem szeretek magamról beszélni.

Inkább arról, hogy imádom az unokáimat, egyáltalán a családomat, a gyermekeim az igazi gyöngyök számomra (de ma már nem hagyják magukat "megfűzni", sőt ők fűznek az ujjuk köré).

Hűséges típus vagyok. Ezt most nem a szerelemre értem (ott is), hanem a fodrász, a kozmetikus, a bolt ahova vásárolni járok, vagy azok, akik közel állnak hozzám az életem bármely pontján, és nem utolsó sorban a barátaimhoz, akikkel már 43 év barátság köt össze. (Leírni sem kevés.)

Szerencsére (a mai világban ez szerencse) még dolgozom, ezért a szabadidőmet - ha nem uncsizom - gyöngyözéssel, kézimunkázással, olvasással, utazással töltöm.

Nagyon szeretem a napot, a tengert, ha lehetőségem lett volna ott élni, talán megtettem volna, de mivel nem, így maradt az utazás, amit sokszor megteszek (megteszünk).

Szeretem a könnyűzenét, olykor még táncra is perdülök, ha olyan a program.

Nem tudom, hogy mit mondhatnék még magamról, de azoknak adom tovább a díjat, akiknek sokat köszönhetek, hogy ez a blog létezik, és azoknak akiket nagyra becsülök.

A teljesség és sorrend igénye nélkül - mert nagyon sokan segítették első lépéseimet -, amit ez úton is köszönök mindenkinek.

Dorinak a készséges útbaigazításokért,

Kandynek a bogyótanításért,

Nusinak, akivel együtt haladuk lépésről-lépésre,

Szilunak az önzetlen segítségért, a mintákért és a közzétetelért,

Yvynek, a gyönyörű munkái miatt, s igy szeretném kifejezni elismerésemet, tiszteletem.

Köszönöm, hogy ide tartozhatok!

A szabályok:


  • kiteszem a logót a blogomba

  • belinkelem azt a személyt, akitől kaptam

  • megnevezek 5 blogot

  • belinkelem a blogokat

  • üzenetet hagyok a kiválasztott személyeknek

1 megjegyzés:

kandy írta...

Drága csillag! Köszönöm szépen, hogy eszedbe jutottam!