CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

2010. június 28., hétfő

Total Brutal - Luca széke

Hogy miért? Ennek története van.
Zsenge gyöngyös koromban, amikor még csak tátottam a számat és kerekre nyitottam a szemem (bár egy-egy szépség láttán még mindig ezt teszem), már akkor megtetszett ez a darab. Fofinhas Perlenstuebchen oldalán láttam meg, és készítője Suzanne Golden, ez uton is köszönöm (thank you) neki az inspirációt. Egyszerűen beleszerelmesedtem, de egyáltalán nem tudtam, hogyan kezdjek hozzá, milyen gyöngyök kellenek stb., stb. Fórumokon olvastam, hogy gyöngyösök segítenek egymáson hát bátorságot vettem és én is ezt tettem. Segítséget, esetleg mintát kértem. Jött is a segítség a gyöngyösök "őrangyalától" (én annak tartom) Fidjitől, azaz Emőkétől. Volt olyan kedves és a kép alapján megfejtette, megrajzolta nekem a mintát, ezt közkincsé is tette. Nem tudom neki eléggé meghálálni és itt is köszönöm Emőke.
Ez után jött csak a "kanosszajárás", mert ugyi egy-egy színből négyféle méretű gyöngy kell hozzá. Hát ezt volt a legnehezebb összehozni. Ezért ebben a klasszikus színösszeállításban készült, pedig én más színben is el tudtam volna képzelni.
Totál-brutál, mert vagy öt centi maga a karkötő átmére, és közel 30 dekát nyom. Luca széke pedig azért mert ha a kezdeteket veszem akkor elég régóta készül, de én sem egyhuzamban készítettem. Közben azért más ékszerek is készültek.

13 megjegyzés:

Okina írta...

WOW!!!! Nagyon komoly ez a karkötő.
Gratulálok hozzá ügyi vagy :)

LUJZA Gyöngyei írta...

Hú, ez tényleg brutális darabnak néz ki, de szuper jó lett! :) Alíz

Molnar Nusi írta...

Ez nem semmi! Volt mit fűzni rajta!
Nagyon szép!

Orsi írta...

Tényleg nagyon ütős, gratulálok!!!

Vervian írta...

Ez valami mesés!

Makra Gabriella írta...

Iszonyú jóó!! Egyszer jó lenne élőben is látni...

Zsófi írta...

Ez aztán tényleg totál brutál!
Nagyon tetszik, én még nem is láttam ehhez foghatót. Gratulálok!

Zsófi írta...

Tényleg totál brutál :-)))
Nekem nagyon tetszik, én még sosem láttam ehhez foghatót. Gratulálok!

Alma írta...

Szenzációs, giga munka lehet benne!

Johanna írta...

Fantasztikus!!! Egyszerűen tátva marad az ember szája, olyan gigantikus!!! Nem húzza le nagyon a kezed? :)
Nagyon szép! legyél nagyon büszke, mert ez egy remekmű!!!

Pancsa írta...

Köszönöm Lányok az elismerő szavakat.

Nagyné Blahó Zsuzsa írta...

Minden elismerésem!!! Szuper!!!

Judit írta...

Kedves Pancsa!
Elég rég elmentettem ezt a fotót és lassan szeretném megfűzni. Megkaphatom a mintáját?
rjuditka@gmail.com
Judit