CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

2011. december 28., szerda

Az én "nyakláncom"

Ajándékozós délutánt tartottunk a Gyöngytanyán természetesen még karácsony előtt, ahol is egymás nevét kihúzva ajándékoztuk meg egymást. Én az alábbi ajándékot kaptam "fóti" Judittól. El sem tudom mondani, hogy mennyire örültem neki.
Jómagam nem vagyok egy gyöngyöt hordó valaki, inkább csak készíteni szeretem, s nem tagadom az pedig büszkeséggel tölt el, ha mások örülnek neki viselés közben.

Ugye milyen szépséges, köszönöm Judit.

Én Peng Edit nevét húztam, ő az alábbi ajándékot kaptam tőlem
Nagyon örült neki, s elmondta, hogy a lila a kedvenc színe!

Attól tartva, hogy esetleg az eredeti színösszeállítás nem tetszik, elkészítettem egy más színben, de - örömömre - nem volt rá szükség.
(Az eredi a lila minen árnyalatában, a másik lila és türkiz szimben készült.)
(Bocsánat a fényviszonyok nem a legjobbak a fényképezéshez.)

2 megjegyzés:

Lívia írta...

Nagyon tetszik!!! Nézz be hozzám, vár rád vmi!

Edit írta...

Gyönyörű ajándék!!!