CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

2012. augusztus 14., kedd

Szépséges szett




Ennek a szettnek története van. Az egyes elemek mintáját Vezsuzsitól tanultam, az Ő ötlete volt, hogy készítsünk belőle medált és karkötőt. Úgy gondolta (és megkért), hogy elkészíteném-e azt amit Ő megálmodott. Én pedig szívesen ráálltam, mert ugye imádok "szöszmötölni" és a manuális "munka" sem zavar. A medál felfüggesztésének ötletét Panitától kaptam. Horgoltam hozzá egy láncot, s így lassacskánt összeállta a szett. Szeretnék még készíteni hozzá gyűrűt és fülit is, hogy teljes legyen a kollekció.

7 megjegyzés:

Molnar Nusi írta...

Hát ez nagyon igényes, nagyon szép munka!

Krisztina írta...

Fantasztikus munka, csodálatos színek!

Las Creaciones de Boricua írta...

Beautiful set!!!!!!!!!!!

Alma írta...

Teljesen találó az elnevezése! Csodás az álom megvalósulása!!!

Illésné Klementisz Angéla írta...

Gyönyörű, különleges és valóban munkás darab lehetett! Nagyon szép lett, gratulálok! :)

Edit írta...

Hűűűűűűű, ez fantasztikusan gyönyörűűűűű!!!!!!! Gratulálok!

Kisnyul / Andi írta...

Mestermunka!